kamerabilder, wohoo

haha. för en gångs skull bjussar jag på kamera bilder ist för kassa mobilbilder ;) dock kommer det några mobil bilder i slutet



fy fan vad jag ser ut på denna bilden. heheh. men ewe o bebbe e söta

hahahah, kolla bebbe-fett!!:*





mobilbilder nedanför

hahaha. jag dog av skatt på donken åt allt o alla. hahah. jag kom på att alla tjejer i familjens namn slutar på a och inte killarnas. o mamma sa att de va för det finns bara ett killnamn som slutar på a (ola, lite coolt faktiskt) och då sa ewe att alla tjejer i hennes förra klass namn slutar på a, så skulle hon räka upp namn, "evelyn, evelina.... eeh" hahahahah, :D


Kommentarer
Postat av: agnes/magnus/huli

min huli är fiiin! :*<3

2010-07-23 @ 17:08:03
URL: http://aagneeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0