kom kom kom, det finns dom som som

jag antar att du förstår att detta är till dig när du läser detta..

kan börja med att säga förlåt, ett stort jefla förlåt.. vi var inte så shysta mot dig, fast än att vi va kompisar oså. visst, vi tog det lite som ett skämt och det var inte bara du som vi skrev till. men jag förstår att det är inte nåt vidare roligt skämt för dig.
jag ber iaf om förlåtelse och har känt mig som en fet idiot hela tiden, förstår verkligen om du är skit arg på mig, det skulle jag med ha varit.

men du är en så jävla skön brud och det är synd att det blev såhär. fast jag kan ju bara skylla migsjälv..

sorry!

Kommentarer
Postat av: lisa

Mig du menar?

Hur som helst så är jag inte surig på er längre, blev ju lite ledsen som du kanske förstår men tack för att ni fick mig att inse vilken fet fitta han är.

Så det är lugna puckar nu, har inget emot er :)

2010-07-21 @ 22:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0