till I collapse

okeeej, nu ska jag berätta vad som har hänt tors-fredag. åkte till anna tiiidigt igår, va framm lite efter 12. direkt när jag kommer dit tvingar jag anna att berätta vad hon skulle göra som hon sagt kvällen innan :p o då sa hon att hon skulle pierca sig, ulrika hade gjort det kvällen innan (roberto hade gjort det, han gjorde på oss med. han är ju piercare och tatuerare :p) och då ville jag me göra de såklart ;) så jag snackade med mamma o pappa o sen vare bestämt :d hehe, vi va med isabell medans vi väntade på att få göra det, och kaspeeeer en liten stund med :D ahaha. buske, köttbulle xd omfg.
vi spelade fifa, isabell är värsta proffs, hahahah. fy fän :d. sen va det dags att pierca sig, ooooh fakk vad jag va nervös :o fast det gick skit bra :) det gick jätte snabbt när han skulle trycka igenom kanylen och det kändes typ inget :p dock kändes det när han skulle trycka i smycket :oo
ahopp. anna och jag va som gravida handikappade hela kvällen så isabell fick serva oss hahaha, hihi:d sen skulle vi kolla skräckfilm som vi gjort varenda kväll i typ en vecka :s fast denna gången va det jävligt mkt folk som skulle kolla ute i garaget :p vi kollade på "the wrong turn" och sen gick alla in förutom typ nicke och roberto så dom och david o jag kollade "the final" uuusch, grotesk film.
sen va david o jag uppe till lite efter 6 +att jag vaknade vid 11, så är liite trött :s o när jag skulle gå in till huset så var det en massa lyftkranar och arbetare där? ahahah.
sen vid typ 1 åkte vi till vimmerby, jag köpte en tröja och en present till baby som fyller år imorgon. HAHAHAH, bara anna o ulrika vet va de e ;) o roberto fyller 40 år idag, grattis :D sen kom vi hem vid typ 4 var liite döda så vi chillade, fast jag åkte hem typ direkt :p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0