I hope you have all you dreamed of

nu har jag pratat med anna i telefon, jag har dreglat över denna hoodie och typ snackat om ingenting (y), igår vid typ halv 8 precis när pappa skulle åka kom jag på att jag skulle vara med linnea och agnes :d så jag fick skynda mig en aning och sen spenderades kvällen i rödmossa. haha, vi har typ gjort ingenting, sjungt (dom mest) pratat (jag mest, haha:d) gjort armhävningar (som var rätt fail) ätit chokladmuffings med grädde på, mm :D det var iallfall nice och träffa dom igen :) och jag antar att jag träffar linnea nån mer gång i veckan eftersom hon ska köpa min hårförlängning, yääs! äntligen blir jag av med det :d

midsommar kommer btw spenderas med agnes aka huli aka magnus :>

shölölö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0