jag tänker på dig nu, jag tänker att det borde vara jag och du


tack huli/magnus/agnes för en skitnajz kväll. tack för du finns<3 igår blev jag väckt vid halv 12 av pappa som sa att vid 12 skulle vi äta hos grannarna... okeeeey, fick stressa lite därva. var med alicia och anastacia och alla andra gullungar hela dagen typ. åt skitgod mat hos grannarna som vanligt (y) vid typ 5(?) kom agnes och då började vi hålla igång lite heheee ;) vid typ 8-halv 9 åkte vi ut till kantebo där kvällen spenderades. usch, mådde inte bra sen på natten så mamma fick hämta mig, tur hon finns<3 haha, och kvällens citat går till min bror vid 3 på natten, "du är ju helt pantad i colan" muntergök heheeee.

Kommentarer
Postat av: agnes/huli/magnus

tack själv huuuuli!:* finns alltid<3

2010-06-27 @ 19:22:47
URL: http://aagneeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0