this is the memories, falling to the ground

är hos anna, hon har somnat. har massa bilder men pallar inte lägga in dom här :p tar dock några från fb som är ifrån skolavslutningen



1; jag kramas med min klassföreståndare 2; jag och bästa vän. 3; jag anna och einar

jag grät i kyrkan när dom sjöng, men sedan grät jag inget mer. tog inte alls mycket farväl till min klass, lärare osv. jag inser inte att centralskolan inte längre existerar och inte heller min älskade klass. min älskade tesa. åh. jag får väll gråta lite senare i livet för de,,

Kommentarer
Postat av: PICTURES BY ELIAS

sv; okej!

gillar du att fota? skriva?

2010-06-12 @ 14:58:52
URL: http://fotograbben.se
Postat av: elin

vadå ta mina bilder ;o :)

2010-06-13 @ 23:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0