anåå




blåklubba!:p

välling!

parisbulle!

cyklade till vrum


turkkärringen :D (anna)

pjuh. dom senaste dagarna har varit åt helvete ena stunden, och nästa har jag och anna bara skrattat. det är bra att jag har anna, annars hade jag aldrig överlevt detta.. :o:) anna åkte nyss hem och jag ska strax åka iväg. ska bara berätta lite kort vad vi har haft för oss :> i söndags åkte jag till anna, vi gjorde typ ingenting, badade, sen kollade vi på babysitter wanted ute i garaget med nicke dahl david och remy. sen i måndags gick jag upp tiidigt, och vi åkte typ direkt till hultsfred. jag och anna hade det segt och fick sitta och vänta i nästan två timmar :s så sen fick vi åka buss hem, då "hände" det något, eller vi upptäckte en sak.. eller vad man nu ska säga, vilket gav oss rätt bra underhållning :D haahha. sen senare kom det någon och "hälsade på" eller vad man ska säga, jag va på dåligt humör så jag typ satt ute (?) haha :) sen satt jag anna och kevin ute och pratade om självklara frågor som man alltid ställer, typ som "har du rakat dig?" om någon har rakat sig :p hhaha, så satt vi och hittade på massa såna, tråkiga som vi är hahah xd sen kollade vi på undisputed 3 fast jag har redan sett halva :) sen sova och dagen efter typ, badaaaa, göra sånadär konstiga och roliga filmer som ni kanske sett på fb :p sen åt vi glass och åkte hem till mig :) då åt vi och sedan cyklade vi ner till virserum och badade med alex och rasse. då kom frida och fanny med :D vi träffade vi dom, mysigt :) sen satt vi vid gröna bron lite, och sen cyklade vi hemåt..

hahah, jag har kommit på en sak, anna och jag äter rätt mycket :D kolla bara på bilderna, hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0