easy for good girl to gone bad, but once you're gone, you're gone forever

jag var ett monster, med klor och huggtänder
en best, med ett hjärta av sten

delad personlighet? för mycker tonårshormoner? psykisk skjudom?
jag har försökt granska migsjälv, "mitt gamla jag" oräkneliga gånger.
jag har försökt förstå, jag har försökt läka såren
att betala tillbaka till dem jag sårat
vem var jag? vem är jag?
alla dessa frågor.

jag vet bara att jag hatar migsjälv för allt jag gjort. mot min familj. jag bara vände ryggen till. vi bodde i samma hus och åt mat tillsammans varje dag, men ni fanns inte för mig. det river i hjärtat, så satans jävla mycket.

nu har det gått ett år sen den värsta skiten och jag förstår inte att det var jag.

nej men tillbaka till glada tankar! imorgon är det freedaaag! och antingen kommer maja och lotta(?) hit en sväng, eller så ska jag och becka (bff) på fest. we will see.. nu ska jag lämna över datorn till brodern och kanske ringa majsen ;) hiho.

godnatt, ta hand om er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0