Endast öppen för inloggade

gillar bilddagbokens nya funktion, "1 st har försökt besöka din dagbok de senaste 30 dagarna men misslyckats pga att den endast är öppen för inloggade" lite fail för alla vuxna/nyfikna som ska snoka.. ett tips, fråga mig? lal.

sitter förövrigt i kafe nu och väntar på att få komma hem och plinka lite på gitarren. hade musik nyss, håller på med ett egen projekt som går suuper! jag sjunger (dah?:D) med irre och sandra, frida spelar trummor och sabbie och emma gitarr. ni ska få se en video när vi övar, he-he

vill också hem och sätta ihop lite filmer. försökte filma med elins mobil idag men sen gick det inte att skicka till min :( men jag ska försöka sätta ihop en nygammal musikvideo =)

så nu sitter jag i kafe hos thesus och myser. ska snart dricka varm oboy, mmmumma!


btw, massa grattis till lillasyster som blir tretton år idag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0