How do you love someone, without getting hurt?

känns liite fint att jag fick ett fel utav ca etthundrafemtio på spanskaprovet som vi egentligen skulle haft imorgon men som patricia gulligt nog flyttade tills idag, jag protesterade vilt men det gick ju super ändå! MVG på det jao!=) sen var jag ensam med Thesa och åttorna på morgonen, efter ett tag fattade jag varför -har ju sovmorgon måndagar och tisdag, som jag ALLTID glömmer. (n) jaja, lite gos med Thesus skadar inte :D sen blev det tyvärr ingen idrott som jag var sugen på, istället hade vi HLR! så nu kan man allt det där med. sen kom jag och martina på att glassen från elevrådet som jag ställde ut i hk:n typ vecka 6, fortfarande stod kvar! så då gick vi och hämtade det +kola och bananchoklad sås och mumsade. fin dag helt enkelt. i helgen vill jag feeestaa!! har varit nykter hela detta året så nu är det väll dags o sätta lite fart på att? hiho.
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0