I'm walking in the rain


såhär trallade jag runt idag. så sjuukt skönt =) fast folk tyckte säkert att jag såg ut som en clown hoho

skolan idag, jag var så sjukt trött :/ så första lektionen gick jag till cafe och drack choklad.. orkade ändå inte arbeta utan lite socker i kroppen, I make my own rules mhm =) spelade bubblan idag med som amanda lärde oss igår, haah så sjukt roligt spel :D på fredag har jag eng prov och jag har inte ens kollat på de, likaså på måndag men då är det kemi. ni får gärna påminna mig om att plugga =) men vafasen har ju redan ett sågottsom MVG

kram på er

Kommentarer
Postat av: m

sv; thack ;D du trallade runt mkt fintklädd idag tycker ja! ..clown var fick du de ifrån? ;P

2010-03-17 @ 20:09:42
URL: http://nilsoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0