promise to never let me go?


lite webcam bilder. skolan var som vanligt, det rullade på bra och mycket skratt. en lite rolig film med, ha ha. lånade en "tyda drömmar" bok i biblioteket, (inatt drömde jag om tårtor och spindlar och bl.a frida alex henke nicke och rasse. på engelskan fanns det massa tårtor och nicke rasse och henke tog den godaste och stack. jag satt och väntade på att de skulle komma tillbaka, men när dem gjorde de så var tårtan slut, och jag blev skiit sur, har nog å göra med att jag alltid tjafsar med henke och dem;) sen drömde jag att det var värsta katastrofen på skolan så jag skickade sms till alex att han skulle rädda mig ha ha, har nog å göra med att jag har skickat sms till honom. alltså drömmer jag nästan alltid om saker som har något med verkligheten å göra) det behövs, har lagom sjuka drömmar.

ja ja. ska upp och byta om te mjukis kläder nu, -like :D

Kommentarer
Postat av: bitte

bitte Hej har en tävling på min blogg du där du kan vinna bra hudvårdsprodukter.



Surfa in här om du vill va med

http://www.lovemercury.se/2010/march/tavlingsdax.html#comment

2010-03-10 @ 18:11:29
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0