there's something strange between u and me

Lovar du att vara ärlig? kanske
Du heter:  Sofia
Smeknamn:  Sia
Låt just nu: 4
Beroende av: datorn!
Vem behöver du mest just nu? en bra vän
Vad får du oftast komplimanger för? typ stora ögon , i guess
Vad säger du för att imponera på någon? ha ha. ingenting
Hur imponerar man på dig? inte genom att styla my friend
Brukar du skratta för dig själv? haha javisst
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Jag sover hos hennes sen. Nilsson :o:p"
Vilken är din favoritmålning? - huh
Vart bor du? ramsebo
Trivs du där? japp
Äger du några Converse? jass
Sprit, cider, vin eller öl?: sprit
Brukar du bli för full? nej
Vad har du för mobiloperatör? telia
Har du haft sex idag? nej
Nästa mål i ditt liv: bli av med psoriasisen
Hur svarar du i mobilen? "hallååå?"
Vem ringde du senast? hmm, pappi
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?  att han hämtat salvorna
Antal timmar sömn inatt?  hm, ca sju
Sov du ensam? ja tyvärr
Tycker du om din pappa? ja!
Brukar du komma i tid? ja
När mår du bra? när jag är med någon som gör mig lycklig
När blev du fotad senast? idag skulle jag tro, eller igår
Hur känner du dig nu? trött
Vanligaste färg på dina kläder? svart
Vad tycker du om fötter? de kan vara grose..
Är du smart? ja det tycker jag, fast trögfattad he he
Är du aktiv i skolan?  ja!
Vad saknar du? allting från förut
Hade du en bra kväll igår? ja:) pratade med maja i telefon, var år och dar sen jag pratade med henne.
Favoritdryck på morgonen? mjölk / vatten
När brukar du gå och lägga dig? nu! ha ha , alltså elva
Är du blyg? nej. eller kan faktiskt vara ibland. det trodde ni inte va? hoho
Sysslar du med någon idrott? nej
Vill du hellre ha mail än brev? ja eftersom jag lyckas aldrig få iväg brev ha ha
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja!
Hur mkt behövs det för att du ska bli full? rätt mycket.
Har du spytt offentligt? ja
Vad är det mest pinsama/sjuka du har gjort på fyllan? -
Är du nöjd med ditt liv? ja, varför ska man vara missnöjd för? man får ändå inget nytt
Om inte, vad vill du ändra på? donno.
Är du bortskämd? det säger mamma iallafall:O
Vad gör du imorgon? datorn/vilar
Bästa känslan? att vara kär
Värsta känslan? att sakna tid som har varit och som aldrig kommer igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0