Trehundraen sidvisningar

WHAT THE FCK?! trehundraen sidvisningar igår!! någon/några/ni har kollat på min blogg mer än trehundra gånger på en dag. woooh. that's huge....

bara för det firar vi med en bild på bebban. min lillasyster som blir en vecka imorgon. alltså sex dagar idag. hon är adorable!

suddig bild, tagen när hon var några timmar. men snart ska ni få se bättre bild. hon är så sjuukt gullig! alla vi andra är super blonda och blåögda (förutom tilda) och skit lika mamma. här kommer plutten och är mörkhårig och kopia av pappi.
olivia össmar<3

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-02 @ 00:06:48
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0