Uppdatering!

hej på er! dålig/ingen uppd. för att när jag kom hem skulle jag göra torskfilé med gräddsås och ungspotatis, mmmums va!;) haha tyvärr blev det inte så lyckat :( men får öva nästa veckan igen, hade tänk ha det som provlunch på hk. sen har jag suttit i x antal timmar(!!) och redigerat/gjort en film, he-h. men det är ju min 'hobby' så =) får se om den hamnar här.
lite dåliga nyheter; vet inte hur det blir med musikvideon jag skulle göra, eftersom att filmformatet ifrån min mobil inte passar in med mitt redigerings program så kan jag inte redigera den.. men kanske kan ta kameran. ska spara ihop lite kosing och köpa en såndär fick-videokamera som jag kollade lite på innan.

- men nu till saken, tänkte uppdatera med bilder, så här får ni helgens bilder och i kommande inlägg bilder från idag,




#1: så såg jag ut. tröja/tunika nelly, jeans cheap monday, halsduk mikas (hihi) #2-3: underhöll mig lite med kameran #4: jag och einar. lite flum därva.. haha..


love!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0