lets grow old together, and die the same time

1. Är du i ett förhållande? Nej.
2. Om inte, varför inte? - har ingen kille? haha
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? 4 månader ca gurka, om man inte räknar med lågstadiet när jag var i hop med nisse typ ett år, heehehh
4. Hatar du ditt/dina ex? neje 
5. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? aahrå
6. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? mjo
7. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? mest förhållande
8. Är du en player? hoppas jag inte ;)
9. Har du blivit dumpad? arå
10. Har du blivit sårad? jodå
11. Har du dumpat någon? aa
12. Är du en bra partner? vet jag inte riktigt, hehe
13. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? vet inte :p
14. Är du kär i någon nu ? nej
15. Har du någon beundrare? ett 60tal ;)
16. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? någon som alltid älskar mig, heh
17. Har du varit kär i flera samtidigt? nej inte kärkär
18. Har du sårat någon allvarligt? kanske de
19. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? krävande :p
20. När du vill ha någon, vad gör du? allt
21. Bästa raggningsrepliken? vetinte :> 
22. Hur skulle den perfekta dejten se ut? någon som man kan skratta med och som är snyyygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0