lite som ett stretching-pass

nu tänkte jag berätta lite kort om vad jag har gjort idag. vi hade innebandy och bad dag i skolan, först hade vi bad och då ska man åka till hultsfred och bada, och om man inte ska göra det måste man gå en mil... så jag frida och schven tänkte att vi skulle åka dit och sen gå lite i hultsfred eftersom vi inte ville bada :p och öh ja, det hela slutade med att frida och jag blev hemskickade :p hahah. ingen big deal, förutom att de har ansvar för oss och måste veta vart vi är osv. det är ju bara "för skojs skull" so what tänkte ju vi :L

 

eftersom att vi hade gått iväg då fick vi inte vara med och spela innebandy sen när vi kom tillbaka till skolan :< hade faktiskt velat det, och vi hade behövts i vårt lag eftersom att det återstod endast 4 pers utan oss + en massa andra som var "sjuka" ;)

ser ni hur sur jag var eller?;) haha skoja :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0