vi är awsome





gårdagen var galen och skit kul. först idrottsdag, det var ok:) tyckte jag var riktigt duktig faktiskt (a) sen när vi kom till anna skulle vi direkt till vetlanda, men ist för ulrika så skulle vi åka med jeaqline natalie och alexandra. och fyyy faaan, så galet härliga dem är ;) garvade endel på vägen dit men på hemvägen/mc donalds dog vi av garv. HAHAH :) sen när vi kom hem så gick vi till konsum, vet faktiskt inte vrf?:D vi bara chillade typ. sen ville david remy och simon att vi skulle med o bada i hesjön, fast det brukar ju inte gå så bra (jag blir bara i slängd) men roberto var med så fick gömma mig bakom honom HA HA :D nice var de o bada lite iaf. sen hem och typ snackade med nicke och typ pratade om massa konstigt med anna och bada skrattade(?) chillidill :D sen kollade jag skräckfilm med david och roberto. sen helt plötsligt var klockan rätt mycket, så när jag skulle gå och lägga mig frågade jag anna om hon sett min mobil och hon pratar alltid i sömnen, som om hon vore vaken, så hon började prata om massor haha (a). iaf, hade inget larm (tänkte att nicke skulle väcka oss :p) så jag vaknade typ 10 min innan bussen gick o bara "anna, klockan är halv" och hon bara "men vi löser det i skolan" hahah?;) tror inte hon var riktigt vaken. men (jävligtl)lång historia kort, så hann vi med bussen med hästlängder faktiskt :D vet inte hur vi bär oss åt, men vi är awsomeeeee :*

låång text!

Kommentarer
Postat av: Anna Sidenbäck

yes we are :D:D:D:D

2010-05-28 @ 19:44:50
URL: http://sidenback.blogg.se/
Postat av: Anna Sidenbäck

btw lägg upp filmerna på damsugar-filmerna på facebook.com i våran grupp de där va damsugarN

2010-05-28 @ 19:46:44
URL: http://sidenback.blogg.se/
Postat av: Johanna ;)

sv; hehe ja det är jag som har tagit den :) a visst , bara du skriver att jag har tagit den o att du länkar min blogg ;)

2010-05-28 @ 21:28:05
URL: http://thestoryaboutagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0