"Avsluta meningarna"

jag har insett att min senaste kyss.. var med en väldigt fin person.
jag lyssnar på.. just nu, taio cruz
jag pratar.. inte just nu
jag tycker om.. glada människor
min bästa vän.. är jäkligt bra på att härma tuppar hahah
min första kyss var.. min först kyss?
jag avskyr när.. jag känner mig ensam
kärleken är.. orättvis!
jag gillar.. min familj
jag kommer alltid att vara.. fjantig
jag är hemligt förälskad i.. röd mjölk (tror dock den hemligheten kommit ut)
sist jag grät var.. innan idag
jag är glad när.. jag är full haha
när jag vaknar på morgonen.. kollar jag om jag har fått sms
innan jag går och lägger mig.. kollar jag om jag fått sms? haha
just nu tänker jag på.. att jag borde fan få sms snart haha
idag har jag.. funderat på vad jag ska ta mig till med mitt liv haha
inatt ska jag.. drömma om dig
i morgon kommer jag.. träffa en klass vid namn MP10 som jag tycker ooom
jag vill verkligen inte.. gå i vetlanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0