I just wanna know


sleten sia just nu.
hejhoo! nu händer de grejer. omständiga lilla jag ska byta linje, de ser ut så nu iaf, typ 90% bestämt! måste bara tenta av en kurs på media :)... känns gött. men samtidigt är jag lite nervös. men guud vad sköönt att komma 'hem' igen! kära hultsfred som jag inte alls gillar egentligen, vad jag saknar mina vänner! runkie, åååh, mackie!! DOCK kommer jag sakna MP10 något enormt:/ men kommer aldrig glömma dom. har btw baxat annas klocka (bilden ;)) hon fick ju nickel allergi av den så aah jag lånar :D imorgon är det fredag, ska man dricka eller? hmm, nja, va ett tag sen jag va nykter en fredag känns de som HAHA. nää dedär ska inte mamma läsa, pusselussiluss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min älskade klocka, som jag haaatar :( HAHAHHA

2010-11-19 @ 11:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0