Randiiigt


tjolahopp, dödade en spindel innan, as äcklig var den! så skyll på mig att de kommer regna imorgon..(a) har även lagt upp lite saker på tradera huhuu, spännandee(a) ett par cheap monday b.la som jag beställde i strl 30 som ni kanske minns?:p fick ju höra att dom va små i storleken hehe jag är ju 26a:$ så jaa dom va rätt stora. o ja bilden, inköp i fredags. skulle bara gå å köpa ett linne efter skolan men hittade denna mysiga kofta för halva priset så vafaan? heh. imorgon kommer nog ett hm paket hem o andra delen nästa vecka(y) wiho

Kommentarer
Postat av: Frida

Vem är den bästa du har varit tillsammans med, alltså vem som du gillat mest osv..? :)

2010-11-28 @ 09:44:20
Postat av: sia

sv, eh oj.. de kan jag nog tyvärr inte svara på hehe :)

2010-11-28 @ 10:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0