Watching the colors fading

tjennaaa, bra dag, eller ah den började skit! hade converse och när jag kom utanför dörren så vare fullt med snö, och inte vilken snö som helst, utan blask snöö!! blää, sen blåste de som fan och så skulle jag gå ner te media... menmen engelska lektionen gjorde min dag typ, hahah.. jag becca elsa och klara va ett lag och vi skulle komma på blommor på engelska, men vi kunde ju inga :o så de blev bla "whitesippa, wormrose, tussiläjgo" tihi.

sen va ju bussen 15 min försenad, skit kul o frysa aset av sig och att komma hem senare än vanligt;) men hann iaf plugga endel på bussen, duktigt sia!

saknar emil jävel! han är i USA o ska va där i tre veckor.. o han ville inte ens köpa hem converse åt oss.. pöh!

saknar annie redan<3 babeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0