What if..?

vad gör du på fritiden?
latar mig, äter, feestar, leker!

vad läser du hellst?

deckare hihi(a)

favoritblogg?
oj, no ideaa

käraste ägodel?
datorn, fiolen, plattången tiiep

tycker du om ärtor?
frysna :D

har du några husdjur?
hade två katter. nu har jag bara en halv

hur många piercingar har du?
9 st

har du några tatueringar?
not yet!:)

vilket är ditt bästa bloggtips?
mycke bilder? i lajk

vad fastnar du hos en blogg?
mycke bilder, kul design, mer än bara vad man gjort under dagen :p

vad är det bästa med dig?
är (deep down) positiv, har svårt att bli riktigtT sur länge
hur många gånger har du grovhånglat?
34542336566 gånger

hur länge har du bloggat?
ojfan, sen 7an tror ja?

vad är syftet med din blogg?
att jag ska få skriva av mig typ

vad får dig att blogga?
my big brain?

vad bloggar du inte om?
gräs?

har du hår under fötterna?
ska be karin kolla upp de

hur ofta bajsar du?
hahah oj de har jag inte koll på;) 

varför började du blogga?
tycker om att skriva

favorit färg?
hööÖm

favorit plagg?
tights och fest kläder fan :D

vad är din ålder?
snaart 16

vilket är ditt drömresmål?
oj, inte en aning

det bästa du vet?
choklad, mjölk, kärlek, kläder, skratt, snowboard, min familj osv osv

stockholm,london eller new york?
london tror jaa:)

om du var en kille för en dag vad hade du gjort då?
oj, får jag tänka på de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0