D R A K N Ä S T E T

tjoho! hahah, ni vet ju att jag är rätt,, konstig av mig om man säger så? men nu har jag fan överträffat migsjälv! jag vaknade inatt vid halv 2 och trodde att klockan va halv 7, så jag gick upp och gjorde mig iordning, sen när jag va klar så tyckte jag att de va väldigt tyst i huset, så jag gick och väckte ewe o hon påpekade att klockan bara va 2 :O hahah, jag dog lite, jag va typ as pigg fast än jag bara hade sovit 3 timmar :s fan vad trög jag är haha.

från de ena till de andra, sitter i skolan nu. har sovmorgon ju, och dom har typ mini draknästet här nu, nivet de där programmet där företag ska visa sin ide för några o se om dom vill investera i deras ide? 3orna på handel har sånt här idag fast det inte sänds på tv, så de är fuuullt med folk och jag känner mig verkligen i vägen :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 19:47:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0