T O O B A D F O R Y O U



men guud så fint att jag ligger här o posar med medie boken hahaa! jag är dö trött. och har prov imorgon, men eftersom jag inte pluggat ett skit så får jag ta det i sista sekunden (som vanligt) och plugga röven av mig nu. haha nej ingen röv ska av här för fan.

idag på lunchen hämtade mamma mig så drog vi te donken haha aaw mys med bibbi mamma o robert :') sen hade vi bråååttom så vi sprang runt o stressade o hann inte med så mkt så ska tillbaka på fredag o shoppa mer haha, måste ha nått nyt... >< idag så hittade jag iaf, torrshampoo, lite tjockare tunnstrumpbyxor haha, vantar, uggs och en aaaaas gosig vinterjacka som jag är über nöjd med. ska visa, nån gång i mitt liv..

imorgon efter skolan blire hultsfred med einar och frida. sen dö. pusshej leverpastejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0