when the wheels comes down


ph_emil och jaaag i skolan igår :)

tjohooo, sitter här och ska snart fixa mig, einar sitter breve ;) hihi. igår åkte vi ner te byn och åt pommes hos romeo mannen, sen kom oskar o hämtade oss för vi frös arslet av oss... HAHA jävla mupp. dom åkte o bytte däck o skit i västerarp o sen åkte robin oskar andreas einar o jag runt lite till målilla, tappade bort oss i skogen, åkt och kollade på gallring (xd) och einar hörde nån skrika ute i skogen?;) hahah bättre underhållning får man fan leta efter, jävla muppar :) dock tappade jag bort min ena vanteee :(

nu har jag rensat massa på mitt rum som jag ska slänga, så skönt. senare ska vi till einar och bada bubbelpool, och sen får vi se vart ödet för oss...;)

puuss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0