why wont you make me feel like I'm the only girl in the world



alltså. shit, jag har verkligen häftiga humörsvängningar. hihi. nu är jag så himla glad, frida och jag smider planer om bla våra kommande bussresor tillsammans! japp, den busen har bytt till fordon i vetlanda, JIPPI jag kommer ha en av mina älsklingar i vetlanda.. nu fattas bara lilla irrepirre
:*

ingen skola för mig imorgon! ska till optikern så skulle ha tagit tidiga bussen hem men eftersom vi har sovmorgon först så hinner jag bara gå på en lektion innan jag ska ta bussen hem HAHA.. lite onödigt. så jag ska hälsa på på prolympia och sen blir jag säkert glasögon orm. min syn suger! o så blire säkert att handla på willys och där finns min älsklings mjölk!! jaa jippi



jag och frida på bilderna :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg [mitt liv/min blogg]

sv; jaa det ska jag göra! :) Ha en bra dag. Kram :D

2010-10-05 @ 13:37:48
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0