goin back to the corner where I first saw you

älska låten

hej! är liiite stressad nu. borde ha sovit djupt för en halvtimme sedan, mahaa, VAD har hänt med mig?!:o nemen har inte haft nåt internet (o har frtf inte de, har farmor och farfars modem här nu hihi) så utan dator = mer sömn.

idag va jag i vetlanda o hittade lite fint. prickiga tunnstrumpbyxor som redan har gått sönder-.-' vita gympashorts, en bok till min älskade camilla läckberg serie, mascara, svart stooor tröja från håääm (haha), vantar o strumpor.

mascaran och tröjan.

har inte varit i skolan sen måndag o de känns jääätte konstigt o tomt :o så nu taggar jag skola imorgon!:D

Kommentarer
Postat av: agnez

hm=huli&magnus! :d

2010-09-23 @ 19:00:50
URL: http://aagneeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0