heyho

hej! nyss sa vår lärare till oss att vi skulle ta en kvarts rast och gå ut och ta frisk luft. alla bara satt kvar som idioter hahah, ingen (iallafall inte jag) vill lämna datorerna (a) så nu ska jag passa på och snacka igen mig lite haha. har ju fortfarande inget internet hemma-.- i fredags var de skirö med agnes och hedvig, kul var de! sen i lördags var jag ju som sagt med karro och sen mika, sebbe, alex och felix en stund. somnade typ direkt när jag kom hem haha. i söndags drog jag till karre en sväng på kvällen, vi kollade eclipse men jag hann inte se klart hela-.- skit också. i måndags hängde jag med ewe på sin klassfest grejsimojs typ, de va då jag va inne i gamla skolan buhu:( satt och grät där uppe... åh jag saknar det. alla minnen. det kommer alltid vara VÅR skola :') sen pratade jag med annaaa i tele :D sen igår hade jag sovmorgon till 8, WOW;) tänk att ha sovmorgon till 8 kan vara lyx haha. hade sovmorgon till halv 11 så mamma skulle skjutsa mig men jag drygade som fan så jag hann PRECIS typ en minut till aulan innan föreläsningen började hehe. och så glömde jag matkort, busskort och skåpsnycklar hemma, underbart ;)
idag så va karro äntligen frisk höhöö, hahahh, måste bara skratta åt henne :o vaknade 20 minuter innan vi skulle åka till bussen hehe oj så kul o stressa, men jag vaknar aldrig av mina larm :s på fredag ska jag nog på insparken, om inte så ska jag till annaa!:D det lockar fan mest. känner på mig att de kommer bli att jag drar till henne ist.
hoppas ni har de bra allihopa, tror dom skulle fixa internet idag så då blir uppdateringen hyfsad igen :) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0