If everyone would just shut up and listen!

Dagens två inköp/kap/fynd/nytt, whatever haha...

Klockan jag ville ha fanns i butik, men den här klockan jag köpte har jag kollat på innan och var hundra riksdaler billigare så jag tog den ist! Duktig chey :))

Väskan hittade jag hemma hos farmor när vi skulle hämta Bibbi och Lovisa. Den är precis vad jag har velat ha ett tag- gammaldags, liten o söt o fin brun färg! Så jag fick den haha :D Gulliga farmor<3

Är ganska nöjd efter denna dag alltså!;) Träffade Agnes Erik o Mia på inter sport me haha :D 

Nu är jag trött och imorgon är det skola, underbart. Puss!

Kommentarer
Postat av: agnes huli

haha,trevligt att träffas! :D

2011-04-25 @ 22:17:55
Postat av: ANNA SIDENBÄCK

AAAAAASNICE KLOCKA :D:D den var jättesnygg i vitt med ju! :P

2011-04-27 @ 22:06:35
URL: http://sidenback.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt klockan? :D

2011-04-28 @ 11:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0