Peace & Love!

Önskar jag kunde säga att jag ska dit.. men icke haha :( Istället funderar både jag och babe på att dra till Siesta i juni,, skulle va as nice, mest eftersom the Sounds ska dit!! gaah, love them.

På tal om annat, hej typ? Va med jesper igår, och vad gjorde vi? mjo, vi sov haha. kul. Idag har det blåst alldeles för mycket. På hålan stack jag becca o elsi till krysset o köpte gottgott, sen skulle vi upp till skolan för vi skulle medverka som "utfyllnad" i beccas kompisars film? xd

Morgondagen blir nog en bra dag! Först två lektoner, sen kolla på treornas projekt, sen slutar vi. Då ska några i klassen käka chili thai och stanna i stan tills halv 6, då de är dags för åhörarkväll! *alla jublar* haha, nemen de ska bli myys:)

Har även bestämt mig för att inte platta håret på vardagar fram tills sommarlovet!! Heheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0