tjena hallå hej, tänkte nyss på dig!

hej sötisar. gillar inte min blogg för tillfället, därför jag försöker undvika den, men säg inget till den bara!! tänkte iaf lägga ut lite random bilden från de två senaste veckorna :) faasen vad tiden går fort..

fräsh tjej. bild på en gudomlig blus jag köpte i oskarshamn när jag och lovvis övernattade hos mormor och morfar. hängde me mormor in på nån dambutik (;)), fyndade rejält eftersom de va 70% på blusen o den hade kostat 500 kr!

världens bästa älskade älsklings älskling. och mitt fatty lår :DD

bibbi surfar!

söt bussbild i tisdags efter frissan höhö, ser lite orange ut i håret men de är jag ikkee!! :>

hahah sötis jeppe vid datorn

tjockislår igen och yu-gi-ho (stavning??) -spel som babe och jag skulle spela men slutade med att vi tjafsade om reglerna ist hahah (a)

bibbi idag i biilen. åh va kul vi har haft idag haha!!

hahah, älskar bilden!<3

OVER AND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0