Cause I know you want it!

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? - 20
hur många har du varit riktigt kär i? - tre eller fyra tror jag... oj tjena vad jag har hunnit me!
Vad tycker du om kärlek? - vad är de för nåt?
När kramade du någon sist? -  magge innan matchen! :D
Saknar du någon speciell person? - nja.
Har du svårt för att bli kär? - har inte svårt för att bli intresserad av nån, men att bli kär jao
När kysste/hånglade du med någon sist? - på hotellet förrförra helgen
Ångrar du det? - nae(?)
När fick du senast en komplimang? - innan idag
Har du hånglat med någon av samma kön? - haha yes, hångelringen ftw! man är inte cool om man inte har de.. just sayin

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: -  ja :c
Hånglat med nån riktigt ful: - ja xd
Hånglat med fler än 50 pers: - men de är väll klart
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - ja
Gjort något riktigt dumt? - man måste göra dumt för o lära sig!
Gjort något du verkligen ångrar? -  ja.
Varit nykter på nyårsafton? - jarå
Åkt ambulans? - nej (tack gode gud!!)
Gjort nåt olagligt? - ja

Blivit polisanmäld? - ja
Fått din mamma att gråta? -  ja :(

Skämts över dina föräldrar? - lite granna
Skämts över dig själv? - aoo
Sagt jag älskar dig och menat det? - lingonsylt?
Tar du droger? - fan.. ni kom på mig!
Vilka kläder sover du i? - din mammas
Vad hatar du verkligen? - människor som är respektlösa mot sina föräldrar. mooorr!
Varit kär? -  oh hell yeah
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - skulle jag tro
Är du ensam nu? - har jeppedy på msn!!!
Vill du gifta dig? - får vi väll se
Vill du ha barn? -  OM jag vill!!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - oooj, de va väll bibbi ;)
Såg dig gråta? - oj, vet inte ens när jag grät sist(?)
Fick dig att gråta? - bajs?
Du delade en drink med? - karre eller annie
Du gick på bio med? - frida o karro
Skällde på dig? - elin einarsson?

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nopadopa
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - gav magge en blöt kyss innan!
Köpt någonting? - läsk o godis....
Sjungit? - oja :D fest på ishockeyn!
Saknat någon? - alicia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0