Du gör mig hel på nåt konstigt vis

hääj. inatt kom jag på att jag skulle upp o jobba idag på morgonen, kuul. "jobbade" förmiddagen (vi va typ 5 pers som jobbade idag o de va knappt nåt folk i backen så jag satt o sov typ) sen hem o fixa mig sen vidare till farmor på kalas, hon fyllde år igår, grattis älskade farmor<3 hon hade bakat ännu godare grejor än vanligt! min farmor är fän king på å baka hoho.
nu blire melodifestivalen med la familia och varma mackor med champingjon stuvning, ååh, jag klagar inte! sen några avsnitt oth(<3) och sen sleepa eftersom jag ska jobba hela dagen imorgon, men då ska ju ewe iaf med till backen så ska åka lite med henne med :)
fan... kom på nu att jag har värsta bajsiga (sry mamma) stora radioprovet på måndag. palla plugga......
pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0