Feels like flying

hej hallu! sov så djupt så jag missade alarmet idag på morgonen, sov ända till halv 11 trots att jag la mig tidigt igår, cheyen som behöver vila upp sig eller?! sen skjutsade pappi mig till prolympia vid 12, sen va jag med alla möjliga på eftermiddagen. sen hängde jag med karre hem, men vid 5 gick jag o mötte ewe för vi skulle te nisses pappa (tandläkaren) ;) haha när vi kom dit va sebbe där o sen kom frida och susanne med xd jag hade två hål, ett "nästan hål" och en spricka i tanden om jag fattade det rätt.. (a) brukar ju ha as mycket tandvärk så är inte så himla förvånad. ska tillbaka o laga på torsdag :( buhu. efter det följde jag med på ewes träning, snodde fannys mjukisbrallor o sprang runt o fjantade mig. väldigt konstigt, med tanke på att jag alltid är så stenseriös...... (yeah right)
,
funderar på att hänga med frida till hfred imorgon och hälsa på lite folk.. antingen det eller så blir de prolympia imorgon igen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0