I fall in love again everytime I see his face

hääj, tre bilder från backen i söndags, as kalas vare! först röja lite me systeryster i backarna, sen kom hennes polare ella (en riktig gullegris), och vi (jag) hittade två snowboardkillar som åkte runt o jibbade (älskar snowboardkillar ehe. so hot!) en av dom hoppade över min bräda när jag satt i backen o latade mig. omg? haha xd mysig dag vare iaf.
idag hade vi prov men gissa vem som tog en senare buss o skippade de för hon inte har pluggat..... men till mitt försvar så va de ett bajsigt (sry mamma) radioprov och jag ville sova längre..
sen när jag kom hem så hade mamma varit o hämtat nya mina strängar till fiolen så nu har jag piffat upp den lite :) (pimp my fiol?)
VILL HA HEM MINA CONVERSE
,
pöss

Kommentarer
Postat av: anna

sv: hihi de e linser :$

2011-02-07 @ 21:55:45
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0