Jag är bäst i Sverige på dart

hääj. min kväll/natt har varit den roligaste, sjukaste & galnaste på länge! haha, shiit. först så drog jag te backen me karre o magge, sen skulle karin o jag ma mys slash data kväll hos mig. men om ni känner oss så vet ni att det aldrig blir som vi planerat... vid typ 11 ringer persson o frågar om vi va sugna på fest, klart som fän de! så vi drog ner till virserums gubbarna. ca tre timmar senare va vi tillbaka ute hos mig, hahahh, aso. jag vet inte hur mycket galet vi gjorde inatt, o hur mycket vi har skrattat!!>< men något jag vet är att de va plågsamt o vakna upp idag o dra till nye för o kolla karres fotbollsträning...
.
LEGENDARISKA BILDER (varning för känsliga läsare)!
(smike?)
hahah, alltså ni ska se alla filmer och bilder!! döör. this was a true sutte & karre -night! fucking love you k,pöss!

Kommentarer
Postat av: karre

love you miss s <3 fåävva

2011-02-19 @ 15:32:50
Postat av: Camilla

halloj! :) var med i dagens blogg och ta del av mina läsare! <3 http://kmill.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-2.html

2011-02-19 @ 15:39:33
URL: http://kmill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0