Easy mate

det som gör mina närmsta vänner till mina närmsta vänner är först o främst att dom tar så lätt på saker, inte hänger upp sig eller tjurar över onödiga saker. att dom tänker "och?" "vafan gör de om hundra år?". fan vad skönt det är att vara sån alltså! bara kunna skita i saker. något jag aldrig riktigt brytt mig om (det finns dock undantag) är när folk förändras och man tappar bort varann. sad, men vadfan ska man göra?

nu undrar jag dock vad fan det är med dig, klart att man förändras men detta är fan inte rätt. den uppfattning jag fått av dig den senaste tiden är den raka motsatsen till den underbara människa jag kände. det som var så bra med dig är borta och jag är bara trött på allt som alltid ska hända runt omkring dig.

(det handlar ikke om karre)
love ya mate


Kommentarer
Postat av: linnea

vem äre som muckar med sia? :o

2011-01-02 @ 19:02:23
URL: http://bloomwtf.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur vet du om allt bra med mig är borta? vi umgås ju knappt längre, eller nej faktiskt inget alls.. jag kanske har förändrats, men jag är fortfarande bra trots allt ;)

2011-01-03 @ 01:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0