Jag kan inte göra såhär mot migsjälv


yeeey! mobilen är tillbaka. och titta mitt kära mjölkglas i bakgrunden (a)

heej 2011, hur är läget? jotack det är bra här. jag hade rätt kul igår faktiskt. först va jag hampus och meyer hos meyer, de va skit skoj. sen drog jag och den förstnämnde killen till dennis. kanske inte så kul där.. men det dög! träffade lite intressant folk, irres två kusiner (!!), henke ekströms storebror och becca kjells kusin xd haha, världen är rätt liten. men jag måste nog säga dig, 2011, att det grymmaste var vid tolvslaget då i stort sätt ALLA tonåringar samlades på torget och sprang runt och kramades! träffade matteee, och DOG när jag hittade elsa ;) tror vi stod o kramades o skrek i typ 5 minuter? :O knaas. letade förgäves efter frida, men fann istället karro som låg och grät för hon hade fått en raket på benet(?) gick sedan hem i ett sjuukt hagel-regn :O stannade vid donken och tjurade för att dom inte hade öppet, där kom en kille med en klockren kommentar "och dom ska förställa sveriges öppnaste restaurang?!" fortsatte kampen om att komma hem. när vi väl gjorde det så var jag dyngsur, jag skojar inte :O hahah. skrattade en aning åt hampus som var liite full. anna, du vet ju att jag alltid är hungrig på natten?? det var jag då, som fän. och jag ville ha mat men hampus låg halvdäckad i soffan och mumlade. ojojoj. nu är jag hemma och har smält i mig en halv babb-rulle och har massa godis som väntar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0