EN DÅLIG SAK BLIR EN BRA SAK

shulilu! bloggar faktiskt ifrån jesper, höhö ;) har la inte så mycke o säga, förutom att det tydligen är överbelastning på nelly.com så mitt paket är grovt försenat, BUHUU! skit tråkigt eftersom jag vill ha me skorna till västkusten nästa vecka, men de går ju inte nu.. MEN! som tack för att jag är snäll och väntar så har de satt in 100 kr på mitt kundkonto så nästa gång jag handlar där så får jag de i rabbat!!;) KAATCHIING!! *happyyface*
va me mamma & ewe en sväng på stan innan idag. blev denna blus & brallorna jag har på bilden, älskar blusen! pööss

Kommentarer
Postat av: linnea

snygggggg!

2011-07-10 @ 19:58:53
URL: http://bloomwtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0