HOME SWEET HOME

heeeeej grabbar!! äntligen hemma. skrev ett inlägg i mitten av veckan, men gick aldrig o publicera ehehe.. men tur va väll de, för jag gnällde bara om hur mycket jag längtade hem i de inlägget!! typ ;) har haft en både hemsk och underbar vecka. måndag och tisdag var hemska, men sen blev det lite bättree. var på liseberg på torsdagen, alicia kom dit o åkte me mig, underbart! och det kändes till och med lite sorgligt att säga hejdå till alla igår kväll. träffade en helt underbar grabb med aspergers där me, kommer sakna honom lite. man blev så glad av honom!:') nu undrar ju alla vad de e jag har gjort egentligen,, ;) jag har nämnligen varit med familjen på ett läger, som inte alls var som jag hade förväntat mig. så många otroligt glada människor och go stämning.. :) dock följer jag inte med nästa år igen heheh..... home sweet home!!
haha!! vilken tönt. gillar jespers hatt. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0