I CAN, I WILL

nu är jag tillbaka på jorden.

blev visst att jag åkte till jesper efter skolan i tisdags, och igår, och idag igen.. ojsan ^^,
kändes ganska onödigt att jag gick upp idag på morgonen ändå, kom fram till skolan vid ca 10.10, och slutade 11.00... men kunde ju inte dissa beccas kladdkaka!;)

jesper och jag har spelat massor med chack (stavas det så?), och jag har inte vunnit en enda gång. sen har vi spelat en massa super mario war, och jag har bara vunnit några få gånger. kul att jag helt kass..

men tjena vad skönt allt känns nu!:) alla prov och allt skolarbete klart för ettan. MVG i multimedia och mediaproduktion. och så är det avslutning imorgon, underbart.

ne, nu får de vara nog. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0