What goes around, comes around

bilder från de senaste dagarna.

vårat modem gick sönder (för hundrade gången) nån kväll i åskan så har inte haft något internet, därav 0 uppdatering. 

i torsdags började det spöregna och åska i lagom tid till att jag skulle gå till stationen. blev helt dyngsur, överallt! men överlevde åskan iaf höhö.. tog bussen till jesper och genom led ett sjukt oväder! det blev strömavbrott, och vad finns de o göra utan tv o dator i livet liksom? (känn ironin), så jag somnade väldigt för tidigt.
på fredagen så blev jag sugen på pannkakor, så vi letade upp värsta amerikanska receptet och gjorde as feta pannkakor (se bild..)
drog hem hit i lördags, och sen idag åkte vi till oskarshamn eftersom lillasyster hade fotbolls match där, och efter det åkte vi till min fina moster o myste. 

nu är klockan mycket och jag är trött. tagga skola imon liksom, ehehe..

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ååååh herre min Gud va söta ni är !! Och bibbi med såklart, hihi. :$

2011-06-12 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0