I'm holding my breath till u come back

Hej! 1. Jag har varit hos frissan, blev inte nöjd (surprise?) 2. Igår stack jag till felix, Alex och Christian kom o mötte mig o när dom rabblade upp vilka som va där så nämnde han även ANNA!! Blev helt galen, OMG<3 Hahah, så jag hade as kuul igår! o Sen kom Fanny med, o Friiida, o massa folk:) Drog en sväng till Romeo o handlade käk och han trodde jag va packad (inte så konstigt med tanke på att jag va med Anna haha o vi blir ju som vi blir tsm..) Dock spårade väll festen ut, men vad gör de om hundra år?:D

Kvällens skönaste: Men han skulle ju aldrig slå honom...hårt.
Hahah! Det hade dom väldigt kul åt ;) Kvällens intern fosho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0