When I thought it was over

jag har insett att min senaste kyss.. var väldigt fin
jag lyssnar på.. spotify's jobbiga reklam
jag pratar.. innan jag tänker
jag tycker om.. min klass!
min bästa vän.. ska jag vara med i helgen!
min första kyss var.. tyff
jag avskyr när.. jag inte är nöjd med mitt hår :(
kärleken är.. konstig
jag gillar.. skolan
jag kommer alltid att vara.. fjantig
jag är hemligt förälskad i.. bajs?
sist jag grät var.. oj.. minns inte :o
jag är glad när.. jag tänker på att jag stannade i vetlanda trots allt. pjuh!:D
när jag vaknar på morgonen.. vill jag helst bara somna om
innan jag går och lägger mig.. säger jag god natt till folk?
just nu tänker jag på.. att jesper borde logga in snart. ehe
idag har jag.. saknat becca!
inatt ska jag.. sova så sjuukt skönt
i morgon kommer jag.. skratta :')
jag vill verkligen inte.. bajsa ner mig...?

Jesper är skit duktig på att måla!

Kommentarer
Postat av: fanu

ye, 'cause i can really tell who that is! kisss

2011-03-30 @ 22:02:37
URL: http://fanuuu.blogg.se/
Postat av: fanu

ye, 'cause i can really tell who that is! kisss

2011-03-30 @ 22:02:40
URL: http://fanuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0