Ge mig två sekunder innan du ger upp

ett kilo godis från netto är inte o leka med. va i godis-koma sista lektionen.. haha. o jag tycker ganska synd om mina tänder. idag har jag gjort absolut ingenting o de känns inte bra. är inte alls taggad för skolan imorgon heller faktiskt.. längtar tills lördag o eurovision song contest! haha, omg. förresten så har jag varit riktigt duktig idag! vid halv 10 skulle mathias o jag ha våran intervjuv med konditori stjärnans personal, men tro fan att han försover sig?!! arg som fan va jag. MEN det gick galant utan honom :)) tänk att jag klarade det själv höhö.. *applåd* 

hej hopp

Kommentarer
Postat av: huli

tycker du skulle skonat dina tänder och gett godiset till mig ;v

2011-05-12 @ 20:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0