Heeej

hej vänner, o alla ni som jag inte känner. heheh, rimmarN. blev visst att jag följde med J hem i lördags o va där tills idag, därav 0 uppdatering.. visst märks det att jag har skaffat mig ett liv?;) höhöh. alldeles för mycket sötsaker, eurovision song contest, massa filmer, mega-mys och en gammal vinyl spelare beskriver väll dagarna. imorgon väntar en låång plågsam vandring med klassen, ("klassen", blir nog bara jag becca elsa linda o klary) som nog trots allt kommer bli ganska mysig. sen på onsdag är vi lediga, skööönt!!
ahaja, vad har jag mer att säga? spotify blir bara konstigare o konstigare.. vill verkligen till liseberg!! saknar alla i hultsfred sjukligt mycke :(..


och ja just de, älskar dig
tosinosigoos

Kommentarer
Postat av: rebecka

myyyyys. hihihi. <3

2011-05-17 @ 11:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0