I should be gone by the morning light

Nämn något som gjorde dig glad igår: att matten gick fint, och kristofer x566
Vad gjorde du kl 08 imorse: låg i sängen och saknade mannen
Vad gjorde du för 15 min sedan: satt här och läste vr i guess
Det sista du sa högt: kan vi äta snart?
Det senaste någon sa till dig: ja om ett tag.
Vad har du druckit idag: hm kiviks o mjölkkk
Vad var det senaste du åt: en ferarribil
Vad var det senaste du köpte: hm, som jag betala själv vart nog en fanta
Vad är det för färg på din ytterdörr: bbrunt trä dåråå
Vad är det för väder hos dig nu: lite halvmolnigt
Godaste glassmaken: hm, alltså choklad är ju gott
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: de kan man väl säga
Sover du tungt: när jag sover själv ja, men inte när jag har en sovande huligan brevid mig ;)
Drömmer du mardrömmar: ibland så
Trivs du med ditt jobb: jobb? skola? skolan är lite killing me förtillfället
Favoritklädsel: alltså tights funkar ju alltid. men på sommarn blire ju jeansshorts och linne. stor kofta på de me
Favoritlåt just nu: dessaaa
Vad ser du om du tittar till höger: my phoone
Vad gör dig glad just nu: lukten av grillat
Vad ska du göra härnäst: käke!! (ska ja starta matblogg istället eller?)
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: helt okej. hade dock vart bättre om inte mannen vart så långt borta
Favoritgodis: beror på humör juu. men bounty går alltid ner
Kläder just nu: jeansshorts, t-shirt och kristofers kofta
Sommarplaner: alltså. mh. festival. håkan. öland. rho....?? he
Hur många kuddar sover du med: 4. haha. fast bara två på varandra
Spelar du något instrument: gitarr och försöker få igång pianofingrarna igen
Morgon eller nattmänniska: det beror väldigt på. oftast natt antar ja
Vad är viktigast för dig: kärlek, familj, vänner, frihet och lycka.
Är du kittlig: haha, OM jag är
Snarkar du: tydligen, haha
Stjärntecken: oxe
Äckligaste insekten: alltså de finns ju många
Längtar du mest efter just nu: lördag o
Nämn något som gjorde dig glad igår: jesper
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov fast jag inte borde....
Vad gjorde du för 15 min sedan: satt här..
Det sista du sa högt: hm, minns ej. men nåt till ewe iaf
Det senaste någon sa till dig: nåt ewe sa..
Vad har du druckit idag: mjölk, vatten
Vad var det senaste du åt: mariekex
Vad var det senaste du köpte: godis..:$
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig nu: inget? :O solen håller på att gå ner iaf..
Godaste glassmaken: vanilj med choklad i!! the ultimate
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Sover du tungt: japp
Drömmer du mardrömmar: inte alls ofta som tur är :)
Trivs du med ditt jobb: skolan? går väll lite trögt nu, men mjaa:)
Favoritklädsel: svarta jeans har jag fastnat för ganska hårt. o tunnstrumpbyxor o nåt fint till. converse också ofc
Favoritlåt just nu: snoop dog yao
Vad ser du om du tittar till höger: mitt fönster
Vad gör dig glad just nu: att jag ska till växjö med mina systrar på lördag, att jag har finaste pojkvännen, att mjölk är gott, att jag numera slipper oroa mig för en ganska jobbig grej.
Vad ska du göra härnäst: dricka lite mjölk, gräva lite kylskåpet, antagligen förlora mot sockersuget o ta några fler godis bitar..:( och slutligen! cama med jesper.
Höger eller vänsterhänt: höger ffs
Humör just nu: brabra. trött bara.
Favoritgodis: nettos♥, mjölkchoklad
Kläder just nu: tights, myströja
Sommarplaner: öland, jobba??, festival? mys till tusen, liseberg?!
Hur många kuddar sover du med: 4, fast använder bara 2
Spelar du något instrument: fiol
Morgon eller nattmänniska: dag??
Vad är viktigast för dig: familj & släkt, jesper, mat (haha), vänner, skolan
Är du kittlig: när jag vill
Snarkar du: kanske?
Stjärntecken: skytte
Äckligaste insekten: alla?!
Längtar du mest efter just nu: mjölk, en snubbe som börjar på J..

Kommentarer
Postat av: balder bff

jag ska till liseberg och balder, hihihihihihi!

2011-05-17 @ 11:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0