I will never let the two of us be friends

hejsan hoppsan! jag har haft en riktigt awesome helg! i fredags följde jag med jesper hem, sen på kvällen va vi på bio me harry :D pirates of the caribbean 4 i 3D, 3d:n sög dock.. haha komiskt nog fick vi platser breve alex o olof me xd sen igår var ju "forever young" konserten i forngården, as myys och skoj! dock sjuukt kallt lite senare på kvällen och endel mygg, men vi packade ihop oss massa folk i knäet på varann på en filt så jag överlevde trots allt ;) sen idag har vi bara haft söndags mys, söndagar är sjukt underskattade! o jesper fick mig till o spela ännu ett såntdär tönt spel, LoL.. haha:)

var även och hämtade mitt paket från ellos sen idag! så shyykt nöjd, fast skorna var lite stora vid fotleden (heter de så?) but whatever... :<
bild från förra veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0