It's such a long way down


Hej! Igår kände jag ju mig lite sjuk, men sen blev det bättre så jag hade planerat att gå till skolan idag. Men när jag vaknade idag på morgonen så kände jag att jag aldrig skulle klara av skolan idag, hade så sjuukt ont i halsen och halsmandlarna var/är svullna, och så en hemsk förkylning på de.. men som tur är så är de lite bättre nu:) Imorgon måste jag till skolan! Då har vi både matteprov och så är det dags att hålla föredraget på engelskan, jag och Becca ska snacka i 10 minuter om Singapore..

På tal om annat så har jag äntligen tagit tag i min mobil-situation och beställt nytt batteri och hörlurar, +ett fint skal, så mobilen blir lite roligare..


Haj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0